Hebatnyer SMASH Patah Lan...

Hari Jumaat bersamaan 26 November 2010 tercatat satu lagi sejarah kelab badminton TJI dimana aksi SMASH melampau menyebabkan reket sahabat kita terkulai layu. Jom Kita tengok dengan lebih dekat...

Ini dia reket saudara Omar yang patah akibat sama-sama berebut untuk SMASH ketika bola tanggung cantik...


Omar baru jer pakai reket tu tak sampai 3 bulan aku rasa, dah patah. Moral of the story, pukulan SMASH maut Lan memang kencang. So, lepas ni jangan main-main sama Lan aaaaaaaaaaaaaaa....

Nak besarkan gambar, klik jer atas gambar tu supaya lebih jelas...

Terima kasih

2 comments:

Post a Comment