Surau Tmn. Jawi Indah Berwajah Baru!



Kini Surau Taman Jawi Indah telah berwajah baru dengan gabungan cat hijau lembut dan terang, memberi tarikan baru kepada jemaah untuk solat jamaah bersama-sama.

Jom kita tengok mereka yang tengah cat tu...

















Sebenarnya bukan depa 2 orang jer yang cat, semuanya 4 orang. Tapi gambar cuma 2 orang jer. Bun tak mau ambik gambar sebab dia kata nak ambik balasan akhirat esok, aku memang tak der gambar sebab dok ambik gambar orang ja.

Amacam, dah tengok gambar depa tengah dok cat tu tak, ada gaya macam bangla tak? Jangan marah aaaaa...

Terima kasih dan tahniah kepada semua yang telah berjaya menyiapkan cat surau dengan baik.

3 comments:

Post a Comment