Surau Al-Mustaqim Taman Jawi Indah mengalu-alukan sumbangan daripada anda. Salurkan sumbangan demi saham akhirat anda.

Cara Baling Bola Bowling dengan Betul!


Nak tau cara baling bola bowling dengan betul, jom kita tengok dan sama-sama belajar.

Mana tau lepas ni boleh bali bola curve dan strike...






7 comments:

bukan senang nak main bowling.

ade prob mase nak pilih bola yg sesuai lh..

bowling nie nampak jewk sng xpi bila nk mae susah tapi x susah sgt... ingat nk cari lagie lah teknik teknik main bowling

nampak macam senang .ok mulai hari ini saya akan belajar main boling dengan betul

bukan senang nak main bowling dengan betul........... org yg dah pandai je yg kata senang.........bukan senang nak dpt masuk peringkat sekolah,daerah,negeri dan negara...........

saya akan buktikn yg saya blh main bowling dgn betul............ org yg pandai main je blh kata senang............bukan senang nak dpt masuk peringkat sekolah,daerah,negeri dan negara...............

Post a Comment